• banner_di_pagina

Insignà ti cumu lavà a maglietta senza deformalla

In l'estate calda, assai persone amanu purtàmagliette à maniche corteTuttavia, dopu chì a maglietta hè stata lavata parechje volte, u scollu hè assai propensu à prublemi di deformazione cum'è diventà più grande è più lassu, ciò chì riduce assai l'effettu di usura. Vulemu sparte qualchi cunsigliu oghje per evità u prublema di a deformazione di a maglietta.

 

Cappoghjatu à eEssenziali: Girate tutta a T-shirt à l'incontrariu quandu lavate, è evitate di sfregà i motivi.Pruvate à lavà à manu invece d'utilizà un asciugatore. Quandu asciugate i vestiti, ùn'Ùn tirate micca u scollu per impedisce a deformazione. Quandu cambiate stagione, ricordatevi di lavà i vostri vestiti cù cura. Quandu manipulate i vestiti, duvete prima capisce u materiale, affinchì i vostri vestiti preferiti ùn sianu micca dannighjati durante u prucessu di pulizia è stiratura.

1. Magliette di cuttone culuriteperderanu un pocu di culore quandu si lavanu, dunque devenu esse separati da l'altri vestiti quandu si lavanu. Quandu si lavanu, hè megliu lavà à manu in acqua fredda, immergendu per 5-6 minuti, è u tempu ùn deve esse troppu longu.

 

2. Per piacè ùn lavate micca cù detergente chì cuntene candeggina, basta à aduprà detergente in polvere ordinariu, per piacè lavate in acqua fredda sottu à 40°C. Quandu lavate a maglietta, evitate di spazzolalla cù una spazzola, è ùn a sfregate micca forte.

 

3. U mudellu dimagliette stampatesi sentirà un pocu duru, è certi glitter stampati saranu un pocu appiccicosi. Siccomu a maiò parte di e T-shirt anu diamanti caldi è glitter, hè cunsigliatu di lavà à manu, pruvate à ùn aduprà una lavatrice per evità di distrughje u mudellu.

 

4. Quandu si lava, hè pruibitu di strappà vigorosamente a maglietta stampata, è ùn si sfrega micca a superficia di u mudellu cù e mani. Un sfregamentu eccessivu affetterà u culore di u mudellu, è si deve fà più attenzione à a parte cù i brillantini di diamanti caldi. Quandu si lava, ùn si sfrega micca u scollu troppu forte per evità a deformazione di u scollu.

 

5. Ùn hè micca cunsigliatu di strizzallu dopu u lavaggiu. Deve esse asciugatu naturalmente in un locu ventilatu è frescu. Ùn espone micca a maglietta stampata à u sole per evità a decolorazione è a sbiaditura. Quandu si asciuga, mette a gruccia da a parte libera di l'orlu di i vestiti. Ùn a furzate micca direttamente da u scollu, per ùn allentà u scollu dopu avè persu a so elasticità. Organizate u corpu è u collu per evità a deformazione.

 

6. Dopu chì i vestiti sò asciutti, s'ellu hè necessariu stirà, hè megliu saltà a parte di u mudellu cù u ferru per evità u cuntattu direttu di u mudellu cù u ferru. Dopu a stiratura, ùn imbuttate micca i vestiti in un picculu spaziu, appendeli à una gruccia o stendeli piatti per mantene i vestiti in una forma piatta.

 

Cusì a vostra maglietta ùn perderà micca a so forma!


Data di publicazione: 09 di ghjugnu 2023